Stomatologické FAQs

Jak si mohu domluvit termín ošetření ?

Pro termín ošetření nás kontaktujte nejlépe mailem a nebo i telefonicky. Kontaktní údaje naleznete v sekci webu " Kontaktujte nás".

Jak je ošetření hrazené?

Stanovení ceny jednotlivých úkonů a celkové ceny rekonstrukce a funkční rehabilitace chrupu se odvíjí od exaktního návrhu ošetřujícího lékaře a finančních možností klienta. Každý případ proto řešíme individuálně s pacientem – jeho situaci s ním podrobně prokonzultujeme a nabídneme vhodná řešení tak, aby se pacient mohl rozhodnout.
Ceny jednotlivých výkonů jsou dostupné v ceníku praxe a vždy s pacientem probíráme i další možné alternativy.

Jsme smluvním partnerem těchto pojišťoven: 111, 201, 205, 207, 209, 211

 

Mám se obávat ?

Naším cílem je poskytnout pacientům kvalitní a bezbolestné ošetření. Naše ordinace klade důraz na šetrné a efektivní vyšetřovací metody – za tím účelem využíváme nejmodernějších diagnostických i léčebných technologií (laserové a ultrazvukové přístroje, intraorální kamery a rentgeny atd). Klademe také důraz na prevenci a informovanost – jen znalý pacient ví, jak pečovat o své zdraví.

Věříme, že se staneme rovnocennými partnery v péči o zdraví Vašeho chrupu!

Kde je stomatologická praxe umístěna ?

Naleznete nás přímo v centru Hořic, v horní části náměstí.
K dispozici jsou parkovací místa, buď přímo u stomatologické praxe a nebo v dolní části náměsti. Nebojte se, je to jen pár kroků.

Musím být doporučen jiným lékařem ?

Ne, není to nutné. Vše potřebné si spolu domluvíme.

Jaké platební metody nabízíte ?

Pro obě strany je nejkomfortnější platební metoda platba platební a nebo kreditní kartou.

Jak pracuje "virtuální asistent" ?

Virtuální asistent

  • je tématická hlasová služba
  • jeho úkolem je poradit Vám v nabídce našich služeb, sdělit Vám zásadní a potřebné informace.
  • pokud Vám virtuální asistent nevyhovuje, tak volte v dialogu Virtuálního asistenta možnost přepojení na backoffice

Ask us a Question

We are happy to answer any oral health related questions.